Sporządzanie i ocena umów

W ostatnim okresie w naturalny sposób wzrasta ilość zobowiązań wynikających z umów cywilnoprawnych zawartych pomiędzy osobami prywatnymi i podmiotami gospodarczymi. Zobowiązania te wymagają szczegółowego uregulowania prawnego a zwłaszcza ustalenia jednoznacznych praw i obowiązków w ramach ich wzajemnych stosunków prawnych. Zawierane umowy są faktycznym odzwierciedleniem woli stron wspieranych przepisami kodeksu cywilnego.

Trzeba jednak pamiętać, że zgodnie z zasadą swobody umów, powstają prawa i obowiązki, które mogą również nieść ze sobą zagrożenia. Na tym etapie winno już dojść do prawidłowych indywidualnych rozwiązań zagadnień prawnych akceptowanych przez strony umowy. Rozsądnie i bezpiecznie jest przyjąć, że każda umowa jest inna, każdy przedmiot umowy jest indywidualny i wymaga odrębnego opracowania i uregulowania prawnego dokładnie odpowiadającego powstałej sytuacji.

Kancelaria oferuje fachową pomoc a doświadczeni mecenasi pomogą Państwu przygotować i wynegocjować optymalne warunki dla naszego Zleceniodawcy. Doradzimy w doborze zabezpieczeń gwarantujących sukces prowadzonych negocjacji. Pomożemy przy sporządzaniu i ocenie projektów umów jak również zapewnimy udział w negocjacjach.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Dlaczego my?

Mamy doświadczenie i zadowolonych klientów. Nasza kancelaria adwokacka oferuje fachowa pomoc prawną w rozsądnej cenie.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Kancelaria prawna Warszawa - Kontakt

Kancelaria Prawna
Zofia Krakowian-Witkowska
i Wsp. Sp. k., Warszawa

Dane kontaktowe:
tel. (22) 822 17 32
tel. kom.: 501 505 996
kancelaria@kancelariamistewicz.pl

Pomożemy Państwu w sposób fachowy i dyskretny.

Sporządzanie i ocena umów

Fachowo i sprawnie pomożemy sporządzić i ocenić umowy.

Adwokatów i Radców

Zadowolonych klientów